Google testează carousel ads în search ads

Căutam ceva legat de market research, un fel de serviciu să-i spunem așa și am dat peste a/b testing-ul ăsta de la Google, care în primă fază nici nu l-am observat, probabil din cauza fundalului specific de featured snippet sau SGE, însă după câteva secunde mi-a ieșit în evidență și nu am putut să nu mă întreb oare ce CTR au/vor avea aceste două anunțuri din acest semi-carusel, dar cele care s-ar afișa (dacă) după ele? Probabil cele 2 vor avea un CTR mult mai bun decât cele de sub ele. Anyway, momentan e în faza de testing, că am modificat un pic căutarea (am scos 2 cuvinte) și apărut același advertiser, dar ca un ad normal, fără acel carusel – nici nu știu dacă e corectă exprimarea de carusel, e mai mult un pinned ad. Căutarea mea a fost în limba engleză și evident că nu-s cele mai relevante ad-uri, dar ideea în sine rămâne. Voi ați mai observat acest anunț printre căutările voastre?

Vlad Faraonel
Vlad Faraonel

Vlad Faraonel este Doctorand în Marketing, Director de Marketing la Marksome - Agenție de Marketing Digital și Consultant de Marketing pentru diverse proiecte.

Articles: 24

Tu ce părere ai?