Pare că am o mică probleme cu titlurile bombastice, un pic cam clickbait, însă mă tratez. :))
Povestea de azi e foarte scurtă, nu te țin mult, mă țin de ceva vreme să scriu articolul ăsta, dar nu am mai reușit decât acum.
Pe scurt, nu, nu am închis 3 afaceri de-ale mele.
Ci ale altora.
Și când zic “afaceri”, mă refer la afaceri listat pe Google Maps.
De ce am făcut asta?
Well, pentru că ne-a semnalizat clientul că știe cel puțin 3 afaceri de pe lângă el, concurenți, care nu mai activează în domeniu, dar au rămas acele afaceri listate pe Google Business Profile și asta putea reprezenta o problemă pentru că acele conturi aveau recenzii, apăreau peste el în căutări, fiind mai vechi în branșă decât el.
Cum am făcut asta?
Simplu, vezi în imaginea de mai jos
Acum, că Google chiar m-a ascultat chiar așa bine e un plus, uneori poate să nu meargă treaba asta, mai ales dacă sugerezi această modificare de pe un cont shady, nu știu dacă a contat, dar bănuiesc că ajută să fii și Local Guide, nivel 6, cum sunt eu în momentul actual.
Scurtă concluzie
Acestă tactică e un gimmick care mi-a venit pe loc, din dorința de a ajuta clientul mai mult. Poate fi considerată o tactică de local seo? Eu cred că da. Întotdeauna e binevenită o decongestionare a spațiului competitiv. Nu o fi mult, dar ajută orice, mai ales atunci când ești la început de drum.
Voi ce alte tactici ați încercat și au mers? Sunt curios dacă ați încercat și această tactică.