Carti marketing – 42 de Cărți Marketing PDF Gratis

42 de Cărți Marketing PDF Gratuite

Domeniul Marketingului este unul foarte vast. Tocmai de aceea, pe lângă studiile de specialitate în marketing, foarte multe persoane care își doresc să urmeze o carieră în marketing, apelează la cărți în marketing, cursuri în marketing. 

Pentru că și eu am fost și încă sunt student la Marketing și știu cât de greu e uneori să găsești o carte pe care o cauți în format digital (.pdf) pentru că ai nevoie de ea azi, acum, nu peste 2 zile când vine la comandă, sau poate ai doar o curiozitate, sau poate nu ai bani să-ți cumperi o carte din domeniul marketingului saaaau poate vrei să-ți scrii licența și ai nevoie de referințe bibliografice, am pus cap la cap această listă cu 42 de cărți de marketing pdf, care poate fi folosită la discreția ta.

Nota bene 1: Majoritatea sunt în limba engleză, însă asta nu ar trebui să fie o problemă, deoarece limba engleză este limba nativă a marketingului.

Nota bene 2: Primele 3 carti sunt disponibile doar de cumparat, nu si in format pdf!

Asta inseamna marketing. Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi – Seth Godin

“Aceasta carte te invata cum sa identifici cel mai mic public viabil, cum sa profiti de semnele si semnalele potrivite ca sa-ti pozitionezi oferta, cum sa obtii increderea si permisiunea pietei tinta, cum sa folosesti povestile pe care publicul si le spune despre statut, afiliere si dominanta, cum sa remarci oportunitatile de a crea si a elibera tensiunea si cum sa le oferi altora instrumentele potrivite pentru a-si atinge obiectivele.

E timpul ca marketerii sa nu mai minta, sa nu mai trimita spam si sa nu se mai simta vinovati cu privire la munca lor. E timpul sa inlaturam valorile derutante din retelele sociale, folosind conexiuni adevarate. E timpul sa nu mai irosim banii pe atentie furata, care nu va da rezultate pe termen lung. Asta inseamna marketing ofera o abordare mai buna care se va aplica si in deceniile urmatoare, indiferent cum continua sa evolueze tacticile de marketing.”

Arta vanzarii – Zig Ziglar

O carte scrisa pentru cei „din linia intai” din orice afacere: cei care fac vanzarile.

Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de Biblii care, atunci cand un potential client i-a spus ca n-are bani sa cumpere una, a intins Cartea Sfanta spre el si l-a rugat, cu o voce stinsa: „Pune mana aici si mai spune o data, te rog…”

In timp ce majoritatea afacerilor au atins un prag de saturatie, „arta vanzarii” nu are limite.

Ziglar ne arata cum intreprinzatorii si managerii pot evita capcanele prin deprinderea tehnicilor vanzarii de la cei care promoveaza produse si servicii in mod profesionist.

Clienti pe Viata – Carl Sewell, Paul B. Brown

Prin intermediul principiilor care au transformat reprezentanta sa auto intr-o afacere de aproape un miliard de dolari si l-au facut unul dintre cei mai mari dealeri din tara, Carl Sewell exemplifica modul in care trebuie parcurs drumul catre succes. Care este metoda demonstrata in timp a lui Sewell? Descoperiti ce vor clientii si asigurati-va ca exact acel lucru primesc.

Transformati-va angajatii in superstaruri ale serviciilor; obtineti de la clienti ponturi bune in ceea ce priveste serviciile de calitate si faceti-va reclama intr-un mod care va avantajeaza. Indiferent daca detineti o corporatie sau sunteti la inceput de drum, metodele demonstrate ale lui Sewell va vor invigora afacerea, dar si viitorul. Intr-o epoca in care castigarea increderii si loialitatii clientului este mai importanta decat oricand, Carl Sewell va arata cum sa transformati cumparatorii ocazionali in clienti pe viata.

Philip Kotler – Principiile marketingului pdf  – carti marketing pdf 

Philip Kotler te învață cum să dezvolți relații profitabile cu clienții, cum să dezvolți branduri comerciale de durată, cum să valorifici tehnologia în marketing și cum să dezvolți un marketing social profitabil. 

Principiile marketingului te ajută să vezi business-ul așa cum este în lumea reală, întreg conținutul cărții fiind plin de exemple și povești interesante despre companii reale și practicile lor de marketing.

Philip Kotler (n. 27 mai 1931 la Chicago) este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing internațional la Școala Superioară de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universității din Northwestern, SUA. Este licențiat în economie al Universității din Chicago și doctor în economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. A fost selecționat de către revista Financial Time ca fiind al 4-lea Guru al managementului din toate vremurile, după Jack Welch, Bill Gates și Peter Drucker, și a fost numit de către Centrul European de Management (Management Central Europe) ca fiind „cel mai mare expert mondial în practici de strategii de piață”.

Dr. Philip Kotler este autorul a multor lucrări de specialitate precum: Principiile MarketinguluiManagementul Marketingului: analiză, planificare, implementare și control, și multe sute de articole pentru cele mai importante publicații din această nișă, subiecte care tratează subiectul Marketing-ului. Acest vast și frumos domeniu. Este singurul „triplu” câștigător al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului apărut în revista Journal of Marketing

Descarcă gratuit de aici  – descarcă acum principiile marketingului în format pdf gratuit

Managementul marketingului Philip Kotler – carti marketing pdf

Managementul marketingului este cel mai folosit manual de marketing deoarece conținutul și organizarea lui tematică reflectă permanent schimbările din teoria și practica marketingului. 

Prima lui ediție, apărutå în 1967, a introdus concepția conform căreia firmele trebuie să fie orientate spre client șii spre piață, dar vorbea prea puțin despre subiecte care acum au devenit fundamentale, cum ar fi segmentarea, vizarea pieței și poziționarea. Concepte cum ar fi capitalul mărcii, analiza valorii clientului marketingul cu baze de date, comerțul electronic, rețelele de furnizare a valorii, canalele hibride, managementul lanțului de aprovizionare și comunicațiile de marketing integrate nici măcar nu făceau parte din vocabularul marketingului din vremea aceea.

Descarcă de aici gratuit de aici  – descarcă acum managementul marketingului în format pdf gratuit

Comunicări strategice integrate de marketing – Larry Percy – carti marketing pdf

Cheia pentru o comunicare de marketing integrată eficientă este planificarea, și despre asta este vorba în această carte. Oferă o privire disciplinată și sistematică asupra a ceea ce este necesar pentru planificarea și implementarea unui program IMC eficient.

Descarcă gratuit de aici  – descarcă acum comunicari strategice integrate de marketing în format pdf gratuit

sau

Efectele internetului asupra creierului uman – Nicholas Carr – carti marketing pdf

Carr analizează în profunzime efectele acestei tehnologii asupra culturii umane, unele care ne afectează modul în care funcționează creierul nostru, viața socială și felul în care înțelegem cunoașterea. Cu o lejeritate de maestru și cu un stil cuceritor, el enunță idei care îi vor încuraja pe cititori sa se gandeasca mai atent la toate aceste aspecte. – Anna Lena Phillips, American Scientist

Descarcă gratuit de aici  – descarcă acum efectele internetului asupra creierului uman în format pdf gratuit

sau

Marketing și comunicare – principii și practici de Richard J. Varey – carti marketing pdf

Comunicarea de marketing provoacă viziunea ortodoxă a comunicării de marketing. Folosind referințe la studii de comunicare, studii culturale și studii de management critic, accentul gestionării comunicării de marketing este mutat de la crearea de mesaje la construirea de relații.

Această carte oferă o examinare contemporană a marketingului ca proces social. 

Modelul existent de comunicare de marketing este înlocuit cu un concept nou și captivant care integrează accentele relaționale și sociale din secolul XXI. Comunicarea de marketing investighează problemele organizării și localizării marketingului.

Descarcă gratuit de aici  – descarcă acum marketing și comunicare – principii și practici în format pdf gratuit

Societatea de consum – mituri și structuri de Jean Baudrillard – carti marketing pdf

A fost nevoie de mai  bine  de treizeci de ani pentru a  traduce  şi citi în limba română cartea lui Jean  Baudrillard, Societatea de consum. Dacă până în 1990 ea nu a putut fi oferită cititorului român (deşi, în ideologia vremii, traducerea ei ar fi fost oarecum justificată prin critica severă a autorului la adresa societăţii capitaliste), după schimbare de regim mediul cultural românesc a continuat să fie insensibil la această lucrare , aşa cum, surprinzător sau nu, a rămas opac în general la traducere a lui Jean Baudrillard.

Descarcă gratuit de aici  – descarcă acum societatea de consum în format pdf gratuit

sau

Irațional în mod previzibil. Forțele ascunse care ne influențează deciziile – Dan Ariely – carti marketing pdf

„Suntem cu toții mult mai puțin raționali decât presupune teoria economica standard. În plus, aceste manifestări iraționale de care noi dăm dovada nu sunt nici întâmplătoare, nici absurde. Ele sunt sistematice și, din moment ce le repetăm iar și iar, sunt previzibile.

Prin urmare, nu vi s-ar părea logic să modificăm teoria economică standard, s-o scoatem din spațiul psihologiei naive (care adesea pică probă gândirii raționale, a introspectiei și – cel mai important – a unei atente examinari empirice)?

Exact acesta este lucrul pe care încearcă să-l realizeze domeniul în formare al economiei comportamentale – precum și cartea de față, ca mica parte din acest demers.“ – Dan Ariely

Descarcă gratuit de aici  – descarcă acum irațional în mod previzibil în format pdf gratuit

sau

Iluzia cunoașterii. De ce nu gândim niciodată singuri de Steve Sloman și Philip Fernbach – carti marketing pdf

Oamenii au construit societăți și  tehnologii de o complexitate extraordinară, dar cei mai mulți dintre noi nu știm nici măcar cum funcționează un pix sau o toaleta. Cum am realizat atât de mult în pofida faptului că înțelegem atât de puțin? Steven Sloman și Philip Fernbach, experți în științe cognitive, susțin că supraviețuim și prosperăm în ciuda carențelor noastre mintale deoarece trăim intr-o comunitate cognitiva bogată. Cheia inteligenței noastre se afla în oamenii și lucrurile care ne înconjoară. Constant extragem informațiile și expertiza care sunt stocate în afara capetelor noastre: în corpurile noastre, în lucrurile aflate în posesia noastră și în comunitatea cu care interactionam – și, de obicei, nici măcar nu ne dăm seama de acest lucru. 

Descarcă gratuit de aici  – descarcă acum iluzia cunoașterii în format pdf gratuit

sau

Destination Marketing de Steven Pike – carti marketing pdf

Marketingul de destinație oferă cititorului o imagine de ansamblu integrată și cuprinzătoare a provocărilor și constrângerilor cheie cu care se confruntă organizațiile de marketing de destinație (DMO) și modul în care marketingul de destinație poate fi planificat, implementat și evaluat pentru a atinge competitivitatea destinației.

Descarcă gratuit de aici  – descarcă acum destination marketing în format pdf gratuit

sau

Confesiunile unui om de publicitate – David Ogilvy – carti marketing pdf

Un must have! Confesiunile unui om de publicitate este o carte din 1963 a lui David Ogilvy. Este considerată lectură obligatorie în multe clase de publicitate din Statele Unite. 

Descarcă gratuit de aici  – descarcă acum confesiunile unui om de publicitate în format pdf gratuit

sau

Comunicarea interpersonală de Kory Floyd – carti marketing pdf

Modul în care comunicăm ne influențează decisiv relațiile cu ceilalți. Dacă o buna comunicare reprezinta garantia unei convietuiri armonioase, o comunicare proasta duce de multe ori la deteriorarea relațiilor, ceea ce ne poate afecta starea de spirit și chiar sanatatea. 

Rezultat al cercetărilor autorului în domeniul proceselor interpersonale, volumul ofera o perspectiva actuala asupra comunicarii, cu o atentie speciala acordata impactului comunicarii mediate de calculator. Expunerile teoretice, sintetizate în note marginale și casete, sunt completate de numeroase întrebări și teste recapitulative utile atât profesorilor, cât și studentilor de la facultatile de psihologie, științe ale educației și sociologie.

Descarcă gratuit de aici  – descarcă acum comunicarea interpersonala în format pdf gratuit

sau

Cum să scriem bine. Ghidul clasic pentru scriitori de nonficțiune de William Zinsser – carti marketing pdf

Cum sa scriem bine a fost elogiată pentru sfaturile pe care le contine, pentru claritate și pentru caldura stilului. Este o carte care se adresează oricui vrea sa invete sa scrie, indiferent de subiect – oameni sau locuri, stiinta si tehnologie, afaceri, sport, arta sau propria persoana. Aceasta a 30-a ediție aniversară are în plus o introducere nouă, precum și un capitol special, despre scrierea istoriei familiei și a memoriilor.

Descarcă gratuit de aici  – descarcă acum cum să scriem bine în format pdf gratuit

sau

Restul cărțile de marketing în format pdf le găsiți aici: carti marketing pdf.

P.S.: Pentru că marketingul merge mână-n mână cu psihologia, ți-am pregătit și o listă de cărți de psihologie în format pdf.

Sper că te-am ajutat. Spor la studiat! 🙂

Vlad Faraonel
Vlad Faraonel

Vlad Faraonel este Doctorand în Marketing, Director de Marketing la Marksome - Agenție de Marketing Digital și Consultant de Marketing pentru diverse proiecte.

Articles: 24

Tu ce părere ai?