De ce setăm o campanie de Brand Protect? 9 motive

Un război vechi de când lumea, cu argumente de ambele părți și, se pare, fără o victorie finală.

Voi menționa de la început că sunt în echipa pro campanii de brand. Sunt 100% convins că investiția în campaniile de brand are un ROI mai bun decât atunci când aceste campanii nu există, chiar și când niciun competitor nu licitează pe brandul nostru!

  1. Protectie impotriva concurentilor – Google Ads este un canal de promovare foarte competitiv,
    pentru fiecare cautare ne batem cu alti concurenti pe pozitie, click-uri, conversii. Multi concurenti pot
    recurge la o campanie pe cuvinte-cheie ce contin brand-ul clientului.
  2. Rezultatele Organice / SEO nu se pot modifica rapid si usor – Rezultatele SEO si cum apar acestea
    cand cauta cineva brand-ul sunt in mare parte decise de Google. De ex. vrem sa comunicam o campanie de BlackFriday, acest lucru putem sa-l stabilim pe Google Ads exact cand sa apara si cand nu. Totodata in Google Ads putem modifica anunturile si modul in care se afiseaza site-ul in asa fel incat sa obtinem un CTR cat mai mare. Astfel, obtinem mai multe vizite relevante. Plus ca rezultatele organice nu preiau 100% din traficul pierdut prin oprirea campaniilor de brand.
  3. Anunturile Google Ads au extensii – Putem folosi o multime de extensii de anunturi, ce pot
    aparea pe langa anuntul nostru de Ads, astfel crescand relevanta acelui anunt. Cele mai folosite si utile extensii sunt: Sitelinks(furnizam 4-6 link-uri in site, pe langa cel din anunt); Callouts (putem trece intre 4-6 extra-beneficii, ex. Transport Gratuit, Livrare 24 ORE, etc.); Apel Telefonic (putem include in special pentru dispozitivele mobile un buton cu ajutorul caruia sa fie apelat direct clientul pentru o comanda sau oferte); Locatie (daca cineva ne cauta din preajma locatiei fizice, putem sa-i dam exact locatia clientului, astfel ajutand oamenii sa ajunga la sediul sau); Snippets (Putem include sub anunt mai multe informatii gen: brand-uri comercializate, tipuri de servicii, etc.).
  4. Google Search / Organic pe Smartphone-uri – Din toate testele noastre pe majoritatea dispozitivelor
    mobile (inclusiv cele mai populare: iPhone, Samsung Galaxy, etc.) cand se face o cautare, numarul
    rezultatelor afisate fara scroll sunt 2. Fie 2 anunturi Ads, fie 1 ad + 1 rezultat organic. Asadar,
    printr-o campanie de Brand Protect ne asiguram pozitia 1 (ad) si pozitia 2 (organic) iar concurentii
    nostri se vor afla below-the-fold, nu in primul ecran.
  5. Sunt extrem de ieftine. Dacă nu licitează nimeni pe brand-ul nostru, costurile noastre pe click se vor ridica la câțiva bani. Putem plăti chiar și 0.01 RON pe un click.
  6. Brand Protect + SEO = Mai multe vanzari – De cand facem campanii de Google Ads
    am observat ca o data cu implementarea campaniilor de Brand Protect, acestea insumate
    cu rezultatele organice, aduc mai multe conversii decat ar aduce organic singur. Cresterea
    nu este doar din campanii de Brand Protect, ci chiar si organic vin mai mult conversii. Acest
    lucru se datoreaza in principal faptului ca avem minim 2 pozitii prin care putem convinge
    pe cei ce cauta sa intre pe site-ul clientului. E ca si cum ai avea pe aceeasi strada, acelasi
    magazin de 2 ori. Insumate, aceste magazine vor vinde mai mult decat 1 singur.
  7. Campaniile de brand ajută la sănătatea generală a contului de Google Ads. Faptul că avem o campanie cu CTR mare și Quality Score mare ne ridică media contului pentru ambii metrici și ne poate ajuta și în campaniile non brand, lucru care va însemna scăderea costului pe click sau îmbunătățirea poziției reclamelor.
  8. Pot servi ca măsurătoare a celorlalte activități de promovare. Sute de milioane de oameni au văzut reclama și s-au gândit cu admirație la agenția care a realizat-o. Dacă acei oameni sunt și potențiali clienți, care e următorul pas? Toți intră pe Google și fac o căutare după numele brand-ului pe care l-au văzut.
  9. Mix Google + Facebook Ads: Exista studii concrete, prin care s-a demonstrat ca in urma
    campaniilor de Facebook derulate pe 6 – 12 luni, cresterile de pe brand pe Google cresc cu
    pana la 35-40%. Cu o campania de Brand Protect vom putea controla acest aspect,
    generand si mai multe vanzari.
    “Many of the people that see your Facebook ads may have some interest in the offer, but they want to know more about your company and what you sell. Therefore, instead of clicking the ad, they will leave Facebook and search for your brand name to get the information they want